søndag den 25. juli 2010

en hel masse

jep idag er der en hel masse spændende på programmet, først skal i lige se min lille upser:


vendbar EG sommerhat som skulle havde været til liam, men den er desværre alt for stor så jeg har en ny lidt mindre liggende som bare skal syes sammen lige så snart det her er færdigt:


det er min søde svigerinde der maler mit nye "værelse" i spisestuen.

sådanne ser der pt. ud, imorgen skal vi hente bordet som skal samles, så skal der ryddes op og jeg skal havde lavet min inspirations tavle.

min lille pause fra mit store granny stripes projekt skal i da også lige se:

en lille strikket klud.

og så bringer jeg en EFTERLYSNING:
er der ikke en som vil lære mig at slå strikkemasker op og afslutte strikketøjet??
jeg gør det helt sikkert forkert og bliver nok nød til at skjule det med en hæklet kant!

1 kommentar:

  1. Hvor har du bare gang i mange ting:) og hvor er det noget sødt elefant-stof du har fået fingrene i:o).
    Vh. Louise

    SvarSlet