fredag den 20. august 2010

10 ting om mig!

ja som sagt er jeg blevet tagget af louise og efter en lang arbejdsuge, lidt overvejelser, træthed som kom snigende, så er jeg endelig klar til at fortælle lidt om mig selv:

1: nogen gange får min hjerne en ide som hænderne ikke vil udføre
2: jeg er hverken A eller B menneske, nok nærmere c - jeg går tidligt i seng og ælsker at sove længe
3: for 2½ år siden fik jeg min far tilbage da han stoppede med at drikke
4: jeg ved stadig ikke helt hvad jeg vil være når jeg bliver stor, kun at det skal være noget kreativt
5: jeg roder helt vildt og hader at rydde op!
6: jeg ælsker at lave mad til andre, men har selv svært ved at spise andres mad
7: jeg har en depression som jeg arbejder på at blive kvit, nogle dage er gode andre er røv, men uanset hvad tager jeg min fine maske på og smiler til verden!
8: jeg er vild med lakridser og chokolade
9: jeg vågner ikke får jeg får min kaffe, og skal i øvrigt have et vis kvantum i løbet af dagen
10: jeg lider af migræne forsaget af lysfølsomhed, derfor går jeg med hat/kasket og solbriller hele sommeren = jeg ligner en der har været på skiferie!

jeg sender den ikke videre da dem jeg har på min blog liste vist allerede har fået den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar