tirsdag den 19. oktober 2010

længe siden

pyhhhh det er da længe siden jeg har fået skrevet et indlæg.
ikke fordi jeg ikke har haft tid, syntes bare ikke der har været det store at skrive om.
børnene er som børn plejer at være, kian har til tider været umulig og liam siger nej til alt!
jeg har endelig fundet ud af hvad der skal ske med min stol og har været i gang med at skrabe og slibe, nu skal jeg bare havde købt maling og malet, lavet det sidste pachwork på sædet, lakeret hele stolen og så er den færdig....

lige nu holder vi efterårsferie, og jeg troede jeg skulle nå en masse, men det jeg trænger aller mest til er at gå og pusle med små ting, dage med nattøj på, og bare flade ud, så det er lige præcis hvad vi gør her hjemme, dog sørge jeg for vi kommer ud hver dag ellers bliver drengene ikke til at holde ud at være sammen med.

rigtig god dag til jer alle sammen.

1 kommentar:

  1. Elsker de ferier, hvor der ikke er for meget på programmet, så her tager vi dagene som de kommer. Håber resten af jeres ferie også bliver god:)
    Vh. Louise

    SvarSlet