lørdag den 4. december 2010

så er jeg her igen.

jep jep jeg er tilbage på bloggen efter min kære mand fik vores computer til at gå ned!
vi har nu fået ny computer så jeg kunne komme på nettet og få styret mine blog abstinenser mens den gamle computer bliver fikset, altså ender vi med at have 2, hvilket betyder slut med at slås om commen.

jeg har ikke fået lavet så meget mens jeg har været væk, så der er ikke noget at vise frem.
jeg har været snottet og har store problemer med at få varmen, hvilket betyder at mine led ikke har det så godt og jeg får ondt i fingrene efter kort til med pindene i hænderne.
skuldrene har det heller ikke for heldigt, men det håber jeg at kunne få klaret med en go gang massage. 

2 kommentarer:

  1. Godt du er tilbage - Du har været savnet:)

    SvarSlet
  2. tak louise, du kan tro jeg også har savnet at surfe rundt på de forskellige blogs

    SvarSlet