torsdag den 13. oktober 2011

kultur for alle pengene

imorgen er jeg sammen med drengene at finde i det københavnske by liv, jeg har nemlig bestemt mig for at vi skal ud og have en på opleveren nu hvor det er kulturnat.
vejr guderne har lovet tør vejr....... og man skal altså holde hvad man lover.........hørte i det??
lillebror ryger om på ryggen i bæreselen og så svinger jeg en LaRa LiL pusletaske over skulderen.....
hvis jeg altså lige når at sy en idag ikk.......

vi har købt kulturpas til hele familien så der er ikke rigtig nogen undskyldning vel.

1 kommentar:

  1. Skønt - der sker jo en masse i hele byen. Gid det var mig, men jeg skal jo servicere kulturnatfamilierne på Vesterbro, og heldigvis plejer det også at være sjovt, så helt glip af kulturnatten går jeg da ikke.
    God fornøjelse.

    SvarSlet