søndag den 29. november 2009

åh den søde juletid.

jeg ÆLSKER jul, det indrømmer jeg blankt!
jeg glæder mig altid som et lille barn til risengrød, disneys juleshow og gaver, men det er ligesom om at jo ældre jeg bliver jo mere skævt ser visse mennesker (der ikke kender mig så godt) til mig.
det er lige som om det indirekte forventes at jeg skal blive voksen og stoppe med mit pjat, men jeg kan og vil ikke! jeg er den type der smiler når jeg ser de første julevarer i butikkerne i starten af november, jeg er næsten altid den første til at sende julekort afsted, jeg pynter op til jul (idag), jeg jule bager og jeg kunne blive ved! sådan har det faktisk altid været, men især efter jeg har fået børn er der kommet gang i jule ræset - det er ligesom om det er den "lovlige" undskyldning for at være en juletosse!

idag er julekasserne kommet op fra kælderen og nisserne har stille og roligt fundet deres pladser!
der er blevet lavet advents og kalenderlys deko, som i år er en kombi vi helt selv har lavet!
vi har traditionen tro fået risengrød til aftensmad (dejligt) og jeg har fået min nisseøl.

alt har været som det plejer og så alligevel ikke helt for i år har der været en lille kravlenisse der ikke har været her før! jeg glæder mig sådan til at skulle holde jule med begge 2 børn, og liam for aller første gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar