torsdag den 10. december 2009

ak ja det går da meget godt

ja jeg er vel nok god til at få skrevet her i min lille blog!

men altså her i den søde juletid hvor størstedelen af landet er ved at gå til i stress, befinder jeg mig i en lille lykkelig klokke og opdager vist ikke altid verden omkring mig.
jeg har masser tid til julegave shopping, jeg får lavet konfekt som aldrig før, småkagedåserne bliver også stille og roligt fyldt med alverdens småkager, jeg har en lille plan om at der også skal laves havregrynskugler og gløgg ekstrakt.

til jul skal jeg da selv lave rødkålen og agurkesalaten (indrømmer gerne at de normalt er på glas fra netto)
for jeg har Gooooooo tid og vi får overnattende familie til jul = flere hjælpende hænder!

jeg har valgt at se positivt på det hele, jeg SKAL simpelhen nyde den sidste tid som hjemmegående - jep også den forbandede julerengøring skal nydes ;o) - inden det går løs med job igen efter juleferien! jeg er nemlig ikke et sek. i tvivl om at det bliver super hårdt at vende tilbage nu hvor vi er blevet en familie på 4.
jeg er overbevist om at vi er nød til at strukturere vores hverdag ned i den mindste detalje for ikke at ende i de evige latterlige skænderier som har plaget os det sidste lange stykke tid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar