onsdag den 2. juni 2010

en nat jeg sent glemmer!

liam har været vågen stort set hele natten, så jeg er træt!
lige nu sover tumlingen mens jeg sidder her og får mig en kop kaffe i et forsøg på at vågne (hvilket ikke går ret godt)
storemanden er på fritter og der bliver han forhåbentlig hele dagen til jeg herner ham kl. 14.

for tiden får jeg ikke syet ret meget, jeg har ikke rigtig lysten til at pakke det hele ud, for det fylder og roder på vores spisebord! istedet for håber jeg på vi snart kan gå i gang med at lave mit sy"værelse" så jeg kan sidde der og hygge mig.
jeg er begyndt at brodere lidt igen og er pt. igang med et der hedder fathers love. billed må komme på når jeg engang er blevet færdig, men det er så hyggeligt at sidde med og igår havde vi faktisk fjernsynet slukket hele aftenen, noget det sjældent er.

1 kommentar:

  1. Øv der er næsten ikke noget værre end ikke at få sovet. Håber du har mulighed for at hvile lidt i løbet af dagen.

    SvarSlet