torsdag den 3. juni 2010

sent ude... jeg ved det

igen i år er jeg sent ude med at finde en gave til farmand, men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal give ham!
jeg vil gerne give ham noget brugbart, men ikke kedeligt, eller noget som kun er til ham, men det er sørme lidt svært når han ikke rigtig er til noget!

lige nu svæver jeg mellem denne her og denne her eller måske han skal have sådan et her
han har også snakket lidt om det her, men jeg ved at han ikke vil gå med det.
PS3 spil gider jeg ikke give ham.
hmmm det ender sikkert med jeg køber den grill til altanen så han kan grille her oppe, det tror jeg nemlig han ville elske at kunne!

me lige for nu vil jeg få gjort børnene klar, og komme ud i solen på jagt efter en gave til farmand!
go dag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar