lørdag den 27. februar 2010

fødselsdag og kogekone!

ja jeg må jo tilstå jeg har følt mig lidt som en kogekone idag!
manden min havde fødselsdag igår og derfor skulle vi have hele familien til frokost idag og menuen stod på gammeldags oksesteg med grønne bønner, gulerødder, sovs og hvide kartofler.
det var så mig der kl. 6 imorges stod og skrællede kartofler, ligesom det var mig der havde gang i gryde med steg og lagkager!
heldigvis har jeg fået mig en kenwood køkkenmaskine, som jeg slet ikke kan forstå jeg har kunne undvære, den er jo fantastisk :o)
fødselaren havde en god dag og fik masser gode gaver (som tilfældigvis passede sammen med den fra os)
vi har allerede klaret oprydningen så nu sidder jeg og nyder roen som har sænket sig over det lille hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar