mandag den 1. februar 2010

skoletasken

her til aften har jeg bestilt den første skoletaske til mit først fødte barn, aldrig har jeg prøvet noget lig det!
at sidde her og vist min lille "baby" hvilke nogle tasker han kunne vælge mellem for der efter at trykke den i indkøbskurven, så sidde og udfylde kontakt info, og betaling og godkend! og sådan lige der gik det op for mig at han jo altså skal i skole lige om lidt...... der går ikke længe så kommer brevet med hvornår han skal starte, hvilken klasse han skal gå i, med hvem og hvem hans lærere er!

tænk engang det er ikke mere end 5½ år siden han kom til verden, så lille og fin, med de mest dyb blå øjne jeg nogensinde havde set og med et sind der fra starten var kærligt, men også bestemt!
han er helt bestemt en ener og han kan sige ting som går lige i mit moder hjerte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar