søndag den 21. februar 2010

symaskinen

i onsdags da jeg alligevel måtte blive hjemme med 2 forkølede unger,den ene mere end den anden, bestemte jeg mig for at vi lige så godt kunne komme ud og få lidt luft, så begge unger blev pakket godt ind og mindstemanden røg i barnevognen.

jeg havde allerede bestemt mig for vi skulle på nørrebrogade og kigge på symaskine og det skal jeg da lige love for vi kom, det var sådan at da vi gik ud af butikken igen var det med min nye brother innov´is 30 (tror jeg nok den hed)

på vejen hjem gik vi forbi stof 2000 og her fik jeg lige øje på det sødeste stof i vinduet, som jeg selvfølgelig bare måtte ind og have en meters penge af!
vel hjemme igen blev der kigget på sy maskine og da begge unger var lagt i seng, gik jeg igang med at klippe og sy! hvor er det altså skønt at sidde bag sådan en fyr igen, så kan jeg rigtig mærke hvor meget jeg faktisk har savnet mig symaskine.

projektet blev færdigt i fredags men da jeg lige skulle havde taget billede bliver det først lagt til skue idag!

det blev en kjole til et vennepars lille pige, og jeg glæder mig til at se hvad de siger når vi skal ses igen.
selv sammen lille pige har også et kjole og bukse sæt i vente i det her stof!

det er allerede klippet og venter bare lige på at jeg får hevet maskinen frem igen og går igang!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar